22.04.2017

Takie jaja, buhaha



Z mieszkaniem na Zadniej Górze jest jak z zachodem słońca nad morzem. Orgia kolorów i blasków na niebie, wzburzone fale z koronkami bałwanów, niechby jakiś żaglowiec na horyzoncie albo latarnia na klifowym brzegu - dech zapiera. Ale spróbujcie to namalować! Kicz i żenada.
(przy założeniu, że się nie jest impresjonistą, Czapskim albo DYNIĄ)
Albo opisać, jak się nie jest Orzeszkową.

Toteż Jarecka coraz częściej rezygnuje z szukania po pokojach laptopa, aparatu i zanurza się w życie codzienne w Polsce, województwo metropolitalne, Zadnia Góra X.
A życie to jest tak poukładane, takie się wydaje banalne i podobne do wszystkich innych wokół, że kto to będzie czytał, jakiś tam Deszczowy Dom? Że na przykład Jarecka raz w tygodniu w najbanalniejszych dżinsach i sportowej kurtce wędruje alejkami targowiska z koszykiem w ręku (bo ze zwykłą torbą byłoby ekstrawagancko). Ma nawet w telefonie numer "Ela Jajka", gdzie może sobie w każdej chwili zamówić świeże jajka na następny dzień targowy.
- Dwadzieścia jajek poproszę a na Wielki Piątek proszę mi przywieźć ze dwadzieścia białych, dobrze?
- Oczywiście, już zapisuję - szczebioce Ela Jajka - nazwisko mi tylko pani poda.
- Jarecka.
- Jak?? Jarecka? Ale nazwisko, buhaha!






Jak myślicie? To chyba Wszechświat dał mi znak, że ciągle jeszcze mogę go czymś zadziwić?






16 komentarzy:

  1. Taka codzienność jest najcudowniejsza :)
    A te mazurki i jajka to na tapecie w telefonie przez święta miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te ooooooooooczy mooooooooooga klaaaaaaaaaaamac...
    Pisanki w 2D beda mi poprawiac nastroj do kolejnych Swiat. Rozwaz edycje bozonarodzeniowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te oczy są genialne! Jaka radość! Oto mój nowy świąteczny must have.

      Usuń
  3. A może Wszechświat właśnie usiłuje zadziwić Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, byłam bardzo zdziwiona, że tę panią tak ubawiło moje zwykłe nazwisko. No i że miała czelność tak mi się rechotać w twarz ;)))

      Usuń
  4. Postulat taki mam coby Jarecka częściej pisała. Ja tak lubię banalne historie.

    OdpowiedzUsuń
  5. codzienność jest wyjątkowa bo w codziennych czynnościach widzisz drobiazgi, które zaskakują i cieszą :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym, co ostatnio zaskakuje mnie codziennie jest...pogoda ;)

      Usuń
  6. rzeczy wielkie są dla noblistów i celebrytów ;) a my szare ludziki z kolorowym akcentem lubimy miłą i spokojna codzienność :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te Zadnie Florentynki!

    OdpowiedzUsuń
  8. U Jareckiej Codzienność z CZYMŚ pod podszewką !! TAk, TAk, TAk :)
    Czajnik

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...